93 886 15 55
hola@seminarivic.cat

Actualitat

28 jul. 2026

AUVic 2026/27: una última habitació i fem ple

Només queda una habitació disponible per completar l’ocupació d’AUVic de cara al curs 2026/27.

El curs 2026/27 d’AUVic ja ho té gairebé tot a punt. Després de la bona resposta rebuda, només ens queda una habitació disponible per arribar al 100 % d’ocupació.

Si encara estàs buscant allotjament per al proper curs, aquesta pot ser la teva última oportunitat per formar part de la comunitat d’AUVic i viure aquesta experiència des del Seminari de Vic.

Una última oportunitat per al curs 2026/27

Allotjar-te al Seminari de Vic és molt més que tenir una habitació. És disposar d’un espai on viure el dia a dia universitari, compartir experiències i formar part d’un entorn amb història, vida i comunitat, al centre de Vic.

Per al curs 2026/27, la demanda ha estat molt positiva i l’ocupació ja és pràcticament completa.

Per a qualsevol consulta, les persones interessades poden posar-se en contacte amb l’equip d’Allotjaments a través del correu electrònic auvic@seminarivic.cat