93 886 15 55
info@seminarivic.cat

Actualitat

11 març 2026

Seminari Vic i Institut Antoni Pous de Manlleu sumen aliances

  • Els dos centres formatius programen una jornada d’intercanvi d’experiències entre alumnat de cures auxiliars d’infermeria

El Seminari Vic ha acollit avui una jornada de treball i intercanvi d’experiències entre l’alumnat i el professorat del cicle formatiu de grau mitjà de cures auxiliars d’infermeria dels centres Seminari Vic i Institut Antoni Pous i Argila de Manlleu.

La trobada s’ha organitzat amb l’objectiu de compartir aprenentatges, experiències i bones pràctiques entre estudiants i docents, així com fomentar el treball en xarxa entre centres educatius vinculats a la formació sanitària exposant diferents casos pràctics i clínics.

La jornada s’ha iniciat amb una benvinguda a la sala d’actes Torras i Bages del Seminari Vic. Posteriorment, l’alumnat s’ha distribuït en diversos grups per participar en diferents activitats pràctiques i dinàmiques. Durant el matí s’han treballat dos casos clínics en diferents aules, mentre que altres grups han participat en dinàmiques de grup al pati de l’Ós, amb l’objectiu de fomentar el treball cooperatiu i l’intercanvi d’idees.

El programa també ha inclòs espais de descans i un refrigeri preparat per l’alumnat del cicle formatiu de grau superior de dietètica del Seminari Vic, reforçant així la col·laboració entre diferents estudis del mateix àmbit.

La jornada s’ha tancat amb una posada en comú dels casos treballats i una cloenda conjunta a la sala d’actes. Aquesta iniciativa busca reforçar valors essencials en el sector sanitari com la cooperació, l’empatia i el treball en equip, alhora que contribueix a enriquir la formació dels futurs professionals de la salut.